לייעוץ חינם התקשרו: 0542119401

פגישה הכנה כלכלית למתחתנים, מאורסים, חיילים משוחררים.

כלכלת המשפחה - איתן ברודר

מאת איתן ברודר

החיים דורשים מאתנו כלים וידע שאף אחד לא לימד אותנו בבתי הספר. כאשר אנו הופכים לבוגרים, פתאום מוטלים עלינו תשלומים ואינספור מושגים שלא נתקלנו בהם בעבר וחשובים מאוד להתנהלות כלכלית נכונה.

פגישה הכנה כלכלית למתחתנים טריים, מאורסים, חיילים משוחררים.

מעבר לתשלומי חובה, קשה להתנהל בארץ ללא ידע בסיסי בכלכלה ולהשיג חופש כלכלי אמיתי. אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר.. אם למבוגרים קשה בעידן של היום והם מגיעים לתסכול כלכלי מתמשך, איך יתמודדו הצעירים של הארץ שלנו, הזוגות הטריים שרוצים להתחתן ולבנות בית בישראל ולא יודעים מאיפה להתחיל, החיילים המשוחררים שפתאום מוצאים עצמם ללא מסגרת, ללא הכנה ורק עם תשלומים נוספים וכן תשלומים שאותם עליהם לשלם כדי לרכוש השכלה וידע ולהתקדם בחיים.

בדיוק בגלל זה ובגלל הדאגה שלי לדור העתיד, אני מעמיד לרשותכם הכוונה והכנה לחיים האמיתיים תוך לימוד כל המושגים החשובים באמת בחיים, מושג מעולמות הכלכלה, ייעוץ איך להתנהל נכון, איך לא להגיע לגירעון ואיך לספק לכם ולמשפחתם העתידית חיים מאושרים ובריאים.


מפגש ההכנה כולל את כל מה שאתם צריכים לדעת מ- א ועד ת. מהדבר הקטן ביותר , זה שנראה לכם כמעט ולא משמעותי, עד הדבר הגדול ביותר והמפתח העיקרי להצלחה פיננסית נכונה.

במפגש, תקבלו כלים מלדעת באיזה בנק לפתוח את חשבון הבנק שלכם, מהו סוג החשבון, איך מתנהלים כלכלית נכון, אילו כלים יעזרו לכם בהמשך החיים הכלכליים, לימוד של כל המושגים הכלכליים שאנו משתמשים בהם בחיי היומיום אך לא כולם מבינים אותם לעומק כגון- מה זה הלוואות?
איפה שמים כסף מיותר? האם יש דבר כזה בכלל כסף מיותר? מהי השקעה נכונה, מהו חיסכון, מהי אינפלציה? מהי ריבית דריבית וכולי..

מה תוכלו לרכוש במפגש ההכנה?

ידע הוא כוח. כאשר תקבלו ידע על מושגי הכלכלה שמשפיעים עליכם ישירות בחי היומיום , תוכלו להתנהל נכון בחיים שלכם. חשוב מאוד לקבל הדרכה כזו על מנת להתנהל באופן בריא ולא להגיע למצב בו הגעתם למינוס עמוק בבנק.

הידעתם לדוגמה שמינוס בבנק הוא הלוואה מהבנק לכל דבר ועניין, רק שמדובר בהלוואה הגרועה ביותר שהיתם יכולים לקבל. מינוס , משמע הבנק הלווה לכם כסף שאין לכם, השתמשתם במה שאין לכם, והוא רוצה את כספו בחזרה בריבית מהגבוהות בשוק בחוסר שקיפות עליה ובחוסר ביקורת.

לכן, חשוב מאוד לא להגיע למצב של משיכת יתר בבנק לשאוף להעלאת ההכנסה וסגירת המנוס כמה שיותר מהר.

מדוע כל כך חשוב לבצע הכנה כלכלית למאורסים ולחיילים משתחררים?

לעיתים, טועים לחשוב שהכנה לחיים כלכלים נכונים היא בעצם הוצאה שאין תמיד לאנשים צעירים. זוהי טעות ואין לקחת השקעה כהוצאה. כאשר אתם רוכשים ידע שיעזור לכם בחיים האמיתיים ותרוויחו ממנו – במקרה הזה ממש תרוויחו כסף מהידע שאתן לכם, מדןבר בהשקעה – לטווח הקצר או הארוך, ואין להתייחס אליה כהוצאה.

דווקא לאנשים צעירים שעוד לא דרכו רגלם בעולם הפיננסי וצריכים כלים כדי להגיע לעצמאות כלכלית ולחופש כלכלי , כדאי מאוד לרכוש את הכלים האלה כמה שיותר מהר ולהגיע להתנהלות כלכלית נכונה ומאוזנת.

ככל שתהיו בעלי ידע בגיל מוקדם יותר, כך תמנפו את חייכם בצורה הטובה ביותר.

אז אם אתם רוצם להכיר בכל הכלים להתנהלות פיננסית נכונה ורוצים לטעום קצת מעולם המיקרו והמאקרו כלכלה, אתם מוזמנים למפגש הכנה יחיד במינו שמותאם במיוחד עבורכם.

התקשרו עכשיו לדבש- כלכלת המשפחה בשיטה מתקדמת וייחודית, ושמעו פרטים נוספים אודות מפגש ההכנה.

אל תתפשרו ובחרו את הטוב ביותר עבור החופש הכלכלי שלכם.

Open chat